dwatte Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Hej! Jag vill ta bort/gömma fliken "datablad" (d.v.s "funktioner") bredvid "mer info" längst ned på produktsidan. Hur gör jag det bäst? Har PS 1.4.4.0 Daniel http://nordicase.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Ta bort/kommentera ut: {if $features}<li><a id="more_info_tab_data_sheet" href="#idTab2">{l s='Data sheet'}</a></li>{/if} i temats product.tpl Link to comment Share on other sites More sharing options...
dwatte Posted September 13, 2011 Author Share Posted September 13, 2011 Ok innehållet försvann men fliken är kvar. Min /themes/product.tpl ser ut så här {if $features} <!-- product's features --> <ul id="idTab2" class="bullet"> {foreach from=$features item=feature} <li><span>{$feature.name|escape:'htmlall':'UTF-8'}</span> {$feature.value|escape:'htmlall':'UTF-8'}</li> {/foreach} </ul> {/if} både original och min egen MVH DW Link to comment Share on other sites More sharing options...
dwatte Posted September 13, 2011 Author Share Posted September 13, 2011 Jag är senil. Jag hittade koden en liten bit från mitt tunnelseende Tack Patrik //DW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts