gasemans Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Ik heb een webshop geupgrade naar 1.4.4.1 (was 1.4.3) Dit heb ik eerst een keer met de hand gedaan. Daarna back-up terug gezet en via instaltron een upgrade gedaan. Via beide manieren laat hij de homepage niet goed zien Linker kolom is goed. Maar midden en rechter kolom worden niet getoond Wanneer ik naar een categorie ga gaat het wel goed En wordt alles wel getoond Het is alleen de homepage die niet goed gaat. Alle extra modules heb ik al uitgeschakeld maar niks helpt Wie kan mij helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
frank01 Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Beste Gasemans Ik heb het zelde probleem en ben nog zoekende. In LiveEdit werkt alles wel. Zodra ik de shop zelf bekijk is alles weer weg. Hoor gaag van je als je iets over het probleem weet. Ik hou je op de hoogte. Met vr gr Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
gasemans Posted September 11, 2011 Author Share Posted September 11, 2011 In de liveEdit is die bij mij ook niet zichtbaar Ik ga even testen op een subdomein zodat in iedergeval de webshop open blijft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Hebben jullie de Cache al eens leeg gemaakt. Want dit kan de oorzaak zijn waarom die het vast houdt om hem verkeerd weer te geven. De Cache staat in je FTP /tools/smarty/compile en in /tools/smarty/cache Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts