Muggies Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Hey allesammen Jeg har fået 2 problemer.... Mit Epay modul viser kun 2 logoer ude i siden og det er Dankort og eDankort, nogen der ved hvorfor ???? Mit andet problem er jeg har fået et stort ?-tegn under min menu der ligner jeg mangler og indsætte et billed....... Nogen der kan hjælpe ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Det første: Det er vel fordi du kun har aktiveret de 2 i din epay konfiguration? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted September 10, 2011 Author Share Posted September 10, 2011 Det første: Det er vel fordi du kun har aktiveret de 2 i din epay konfiguration? Niks har aktiveret de der 5-6 stykker vi tager imod... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Hvad er det for nogle, du prøver at klikke på? Jeg har like prøvet. Nogle af den kommer på, andre gør ikke. Hvilke mangler du helt specifikt? Kører 1.4.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted September 10, 2011 Author Share Posted September 10, 2011 Hvad er det for nogle, du prøver at klikke på? Jeg har like prøvet. Nogle af den kommer på, andre gør ikke. Hvilke mangler du helt specifikt? Kører 1.4.3 Jeg kører 1.4.4.1 og de eneste jeg kan få til at komme frem er dankort og eDankort..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Måske det var bare var en ide at indsætte et rigtigt billede som du selv laver, det giver et meget bedre look, og giver i sidste ende kunderne en bedre oplevelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts