Jimmy R J Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Da jeg får alle de informationer omkring pris og vægt mm via en cvs/xml fil bestemmer jeg ikke selv hvordan beløb og vægt er angivet. Dette giver når fortjeneste og moms er lagt til tit nogle ret "skæve" tal eks 259.37 kr. Er det mon muligt. eller findes der allerede noget man kan slå til for at runde op eller ned?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted February 15, 2009 Share Posted February 15, 2009 Jeg har lidt ala det samme. Det er godt nok ikke afrunding jeg har behov for, men min leverandør eksporterer deres eget shopsystem til en CSV fil hver morgen og så skal jeg checke om der er varer der er udgået eller har ændret pris. Jeg har lavet mit eget PHP script der henter CSV filen fra leverandøren og checker op imod min prestashop database for manglende varenumre, engrospriser og salgspriser.Jeg tror du selv er nødt til at lave noget i PHP. Noget der som mit script løber CSV filen igennem og retter værdierne i databasen til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 15, 2009 Author Share Posted February 15, 2009 okay, er slet ikke inde i at programmere selv. hvordan virker det script du har lavet siger du?. Kan man få et kik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts