phonegeek Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Hej alle kloge hoveder Jeg flyttede for nylig min shop fra localhost over på vores domæne, fik sat alt op og det virkede fint. Efter flytningen lagde jeg dog mærke til at selve produktinformation og "føj til kurv" blev flyttet fra højre side af billedet ned under selve billedet, og i mine øjne ser det herrens ud. Er der et fix på det? Jeg bruger Chrome, men IE viser det samme. Tak på forhånd. EDIT: Okay, der løj jeg. 2. gang jeg prøvede i IE virkede det efter hensigten. Nogen der kan forklare mig hvorfor det ikke virker i Chrome? Det virkede jo på localhost :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirko Sevak Posted September 10, 2011 Share Posted September 10, 2011 Hej Igen. Vi fik selv løst problemet. Det var et simpelt fix, som jeg ikke vidste - men væk er problemet. Preferences -> Performance -> Smart Cache til CSS -> Behold CCS som original Jeg ved desuden ikke hvorfor jeg har 2 profiler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts