grafik Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Hej Pludselig vil shoppen ikke skrive fakturaer ud, jeg får denne melding når jeg vil have en faktura skrevet ud : FPDF error: Some data has already been output, can't send PDF file Hvor finder jeg fejlen ??? MVH Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Du har formentlig et eller andet modul, der skriver en fejlmeddelelse. Har du installeret noget nyt? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
grafik Posted September 9, 2011 Author Share Posted September 9, 2011 Ja, fejlen kommer når jeg vil se eller udskrive en faktura. Jeg prøvede at installere et nyt theme, men det virkede ikke, så det har jeg smidt ud igen. Kan det være der fejlen ligger ?? MVH Arne Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Det er næppe det nye theme, der giver problemer. Prøv at slå display_errors til i config/config.inc.php. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
grafik Posted September 10, 2011 Author Share Posted September 10, 2011 Er gjort, men det virker ikke !! Jeg har shoppen liggende som ZIP fil, det var måske en ide´at geninstallere nogen af modulerne ?? men hvilke er så relevante ?? På forhånd TAK for hjælp MVH Arne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts