olesen Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Hej Alle Jeg er ved at teste min første presta shop... :-) Men der er lidt drilleri, jeg kan ikke se priser og heller ikke tilføje til indkøbskurven. Jeg tror det måske skyldes at jeg valgte at den "bare" skulle være en kartelog ... det kan jeg ikke se hvor man ændre ? Er der nogen der kan hjælpe? Eller det kan måske skyldes noget andet? mvh Olezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 det er temmelig sikkert derfor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olesen Posted September 8, 2011 Author Share Posted September 8, 2011 Yes... Men er der nogle der kan forklare hvor jeg retter det :-) ? På forhånd tak! //olesen det er temmelig sikkert derfor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Du skriver, at det bare er et katalog. Hvad mener du med det. Har du lagt alle varer i home? Prestashop kræver mindst een kategori, hvor varerne ligger i. Home er den "kategori", hvod du kan vise varerne på forsiden, hvis du har aktiveret dette. Har du et link til din shop? Det hjælper nogle gange m.h.t. besvarelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olesen Posted September 8, 2011 Author Share Posted September 8, 2011 Hej Igen Min test shop ligger på http://test.olezen.dk/ Vare m.v. er synlige men prisen og tilføj til kurv mangles.... :-( På forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 I bagkontor preferences/Products og så er det den første checkbox.. skal stå til nej Link to comment Share on other sites More sharing options...
olesen Posted September 8, 2011 Author Share Posted September 8, 2011 TAK !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts