Richard Østergaard Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Hej! Min prestashop www.stepupfitness.dk skiftede pludseligt sprog til engelsk? I kurven og "contact".. Jeg aner ikke hvordan det er sket og ej heller hvordan man retter det - nogen der kan hjælpe? Med Venlige hilsner Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Om ikke andet, kan du helt deaktivere engelsk. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Østergaard Posted September 6, 2011 Author Share Posted September 6, 2011 Hvordan gør jeg det? Jeg er helt lost i det meste... hehe.. Kan bare ikke forstå hvorfor det pludselig sker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Østergaard Posted September 12, 2011 Author Share Posted September 12, 2011 Slet ingen? Jeg har stadig problemer med det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Det gør du i Back office.. under tools/languages der deaktiver du alle sprog ud over dansk. og selvfølgelig vælge dansk som default sprog først... (Kan være det der står forkert) eventuelt også deaktiver vælg sprog modulet bagefter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Østergaard Posted September 13, 2011 Author Share Posted September 13, 2011 Problemet er også lidt - at det allerede ER deaktiveret og kun dansk er aktivt....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts