atarli Posted September 3, 2011 Share Posted September 3, 2011 Ved godt dette spørgsmål har været stillet mange gange, men jeg kan bare ikke få det til at slå igennem. Intet sker når jeg udkommenterer i authentication.tpl og identity.tpl heller ikke efter at force compile er slået til og cache fra. Vil gerne have fjernet følgende fra Registrerings formen både for hurtig handel og registreret kunder. Titel Fødselsdag Tilmeld dig vores nyhedsbrev Modtag gode tilbud fra vores partnere mvh Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
atarli Posted September 3, 2011 Author Share Posted September 3, 2011 Køre med version 1.4.0.17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 3, 2011 Share Posted September 3, 2011 Har du set denne tråd? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Force compile er før set ikke at virke. Du skal nogen gange også tømme /tools/smarty/compile/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
atarli Posted September 6, 2011 Author Share Posted September 6, 2011 Mange tak det vil jeg lige få kigget på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts