edgarz Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Hej Er nybagt Prestashopper. Findes der et modul der muliggør at kunderne kan købe på kredit, dvs der ervedlagt varene en faktura?På forhånd tak for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Den ville jeg også gerne høre noget om. Jeg har planlagt at lade kunderne bestille via email, oprette dem som kunder, køre ordren ind som en bankoverførsel og sende en faktura.Det ville dog være nemmere hvis kunden oprettede sig selv og at jeg så kunne vælge hvilke kunder der kunne købe via faktura...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Jeg er faktisk gået igang med at lavet et modul selv nu. Jeg har dog selv brug for at det kun er udvalgte kunder der har mulighed for at købe via faktura og skal lige gennemskue hvordan det kan håndteres i prestashop uden alt for mange små hacks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts