ingeborg Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Goedemiddag, Wie weet hoe ik voor een klant extra loyaliteitspunten kan aanmaken of een waardebon voor een bepaald bedrag? Vriendelijke groet, Ingeborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voodoochild Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Een waardebon (Voucher) kan je aanmaken in de backend onder "Payment" Daar kan je een nieuwe voucher aanmaken en aan een klant toewijzen, je kunt dan een bedrag als korting geven of een bepaald percentage.. De loyaliteitspunten heb ik geen ervaring mee.. Groetjes, Voodoochild Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingeborg Posted September 26, 2011 Author Share Posted September 26, 2011 Dank, ik ben er voor een deel uit. Maar wat als ik een bon aan wil maken voor alle klanten? Dat kan ik blijkbaar niet aangeven...enkel 1 naam per keer...maar heb 516 klanten... Groet, ingeborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
ysco Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Hallo ingeborg, Op de zelfde pagina kun je ook gewoon voor all klanten kiezen, zie het image dat ik heb toegevoegd. ysco.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger01 Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 kan iemand me vertellen waar ik de waardebonnen kan vinden of moet hier voor nog een module geinstalleerd worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted July 28, 2014 Share Posted July 28, 2014 kan iemand me vertellen waar ik de waardebonnen kan vinden of moet hier voor nog een module geinstalleerd worden winkelwagenregels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts