Muggies Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Hey alle Nogen der kender et nemt program eller modul til at tilføje funktioner til et produkt ? Tak for responsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 28, 2011 Share Posted August 28, 2011 Det bliver du nok lige nødt til at uddybe yderligere - hvilke funktioner tænker du på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted August 29, 2011 Author Share Posted August 29, 2011 Jeg skal til at sælge Hifi forstærkere blandet andet, der snakker vi om der måske er 20-30 forskellige funktioner og værdi jeg skal side og oprette bare for denne kategori... Jeg tænker på noget i stil med et excel ark man kan oploade til hver produkt også tilføjer den de givende navne på funktioner og værdi lige præcis den vare..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 29, 2011 Share Posted August 29, 2011 Det tror jeg godt, du kan glemme, altså få det fra excell til fanebladet funktioner under produktet. Det skal i hvert fald kodes. Men hvis du har det i et excell ark, kan du jo uploade den som en vedhæftet fil til produktet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted August 30, 2011 Author Share Posted August 30, 2011 Funktionerne bliver brugt til at sammenligne... men tror jeg har fundet en løsning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 Fint. Har du hørt om begrebet vidensdeling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted August 30, 2011 Author Share Posted August 30, 2011 Ja det har jeg En kammerat af min vil prøve og programmere noget til mig..... Så vender tilbage når jeg ved om det virker.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts