Muggies Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 Hej alle sammen Jeg har valgt og installere PS 1.4.4.1 her til aften/nat men jeg er løbet ind i et problem: Mine produkter er væk på front (det kunderne kan se) men de er oprettet rigtig og jeg kan fint se dem i backoffice. Når jeg prøver og gå ind i en Kategorier kan jeg se varen hurtig også forsvinder den. Hvordan løser jeg det ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 Hej 1.4.4.1 er ikke kompatibel med modulet lagdelt kategori blok, denne blog er aktiveret som standart. Deaktiver dette modul og det virker. havde selv problemet da jeg installerede nyeste version. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted August 27, 2011 Author Share Posted August 27, 2011 Hvis jeg deaktivere det modul, hvordan laver jeg så en navigation så man kan finde varerne ? Hvilket alternativer er der til kategori ??? for at navigere rundt i varer og strukere navigationen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted August 27, 2011 Author Share Posted August 27, 2011 Det virker åbenbart nu... uden jeg har gjort noget... skulle bare deaktivere og aktivere igen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 Kan jeg nu ikke forstå at det virker ved dig ved bare at deaktivere og aktivere igen. modulet Lagdelt navigationsblok v1.4 af PrestaShop laver en bug i prestashop 1.4.4.0 og fremad. da det er indrapporteret i bug`s tracker.. Men måske det har noget med server system at gøre at du åbenbart kunne nøjes med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted August 27, 2011 Author Share Posted August 27, 2011 hmm, ved bare det virker ligenu... jeg er nok bare heldig.... Men er der alternativer til det modul ? og hvilke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts