NickKK Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Jeg bruger ver. 1.4.4.0. Når kunden prøver at udfylde den alm. kontaktformular, er der ingen emner at vælge imellem, hvorfor kunden så ikke kan sende formularen. Argh! Jeg kan ikke finde noget sted at rette parametrene? Hjælp modtages med et stort tak! /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Har du oprettet email(s) under Preferencer > Email? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted August 24, 2011 Author Share Posted August 24, 2011 Men der er jo ikke noget jeg kan tilføje! Prøv at se på vedhæftede screenshot - den lille dropdown laver bare en hvid boks uden nogle valgmuligheder! Hjææælp! :-) /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Du skal lige en smut omkring Employees - Contacts og oprette nogen kontaktemner først, derefter kan du vælge disse på siden som du har vedhæftet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted August 24, 2011 Author Share Posted August 24, 2011 Ahh... sådan skulle det gøres :-) Tusind tak for hjælpen! /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts