Guest Louise Bernstein Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Hej alla Prestashop användare! Mitt namn är Louise Bernstein och jag har fått i uppdrag av Prestashop att vara deras svenska kontaktperson. Prestashop är mån om att förbättra kundservicen för den svenska marknaden, så passa på och skriv till mig här på forumet. Om ni har några frågor, önskemål eller synpunkter som ni vill delge så förmedlar jag det till ledningen. Mvh, Louise Bernstein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Låter toppen med en svensk kontaktperson, välkommen hit! Du får gärna framföra att vi önskar ett nytt översättningsverktyg. Det jag menar är alltså ett verktyg där alla kan bidraga till den aktuella översättningen. Detta fanns tidigare, men togs sedan bort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Louise Bernstein Posted August 22, 2011 Share Posted August 22, 2011 Tack så mycket! Jag ska framföra ditt önskemål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Hej Louise, Välkommen till den Svenska delen av forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alldo Group Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Vad bra och kul - välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 Gött mos som vi säger i Göteborg, välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Louise Bernstein Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Tack allihopa! Patrik - jag har framfört ditt önskemål men inte fått svar än, jag ska påminna dem igen och meddelar dig så fort jag vet något nytt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Tack allihopa! Patrik - jag har framfört ditt önskemål men inte fått svar än, jag ska påminna dem igen och meddelar dig så fort jag vet något nytt. Det låter hoppfullt Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahlman Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Välkommen till forumet. Lycka till Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts