moparmaniac Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Gissar att det finns en bra beskrivning på detta någonstans, men lyckas inte hitta någon som fungerar ordentligt. Har skapat storlekar ett gäng gånger (i Attribut och grupper), men sedan tycker jag gjort det som beskrivits. Uppenbarligen inte då storlekarna sorteras i bokstavsordning. Skulle bli väldigt tacksam för hjälp med detta. För produktlistan ser lite löjlig ut då man har storlekarna: XXS - XS - S - M - L - XL - XXL - XXXL Använder PS 1.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted August 25, 2011 Share Posted August 25, 2011 Som jag har förstått det så går helt enkelt inte detta i prestashop 1.3x Det fanns väl någon betalmodul ev. som löste det men så värt tyckte jag inte det var så jag har skitit i det och har det som det är, lite störande men vet inte hur mycket kunderna bryr sig. Men det kanske fungerar i 1.4, det vet jag inte riktigt. mvh johannes Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Här finns en sjukt bra och prisvärd modul som gör just det: http://www.presto-changeo.com/en/attribute-modules/24-attribute-order.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts