Flex123 Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Goedemorgen, als leek is het me tot op heden niet gelukt om een werkende versie van 1.3.2.3 live te zetten voorzien van een simpel theme en het theme iPrestashop. (www.iPrestashop.net) Kan iemand een paar uurtjes van zijn tijd voor me vrijmaken om tegen betaling dit voor mij bij mijn host goed neer te zetten? Alvast dank voor je reactie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Webdesign-er Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Beste, Wij kunnen dit voor € 50,00 Ex BTW uitvoeren. U kunt ons een mail sturen naar [email protected] met de onderstaande gegevens. FTP inloggegevens Database inloggegevens Oplevering na betaling Met vriendelijke groet, Danny Timmer Webdesign-er www.webdesign-er.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flex123 Posted August 12, 2011 Author Share Posted August 12, 2011 Beste Danny, ik mail op zeer korte termijn alle gegevens, ben even nieuwe hosting e.d. aan het aanvragen. Ik verwacht ergens dinsdag of woensdag alle gegevens te kunnen mailen. Dank alvast en tot snel. Groet, Alex Beste, Wij kunnen dit voor € 50,00 Ex BTW uitvoeren. U kunt ons een mail sturen naar [email protected] met de onderstaande gegevens. FTP inloggegevens Database inloggegevens Oplevering na betaling Met vriendelijke groet, Danny Timmer Webdesign-er www.webdesign-er.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts