Redzor Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Hallo, Ik heb onlangs de template Clothes Store van PrestaDesigner.com gedownload. Maar in mijn webshop wil ik graag bij de producten een korte intro tekst hebben staan. en dat heeft deze template niet. Ik heb de product_list.css van de basis prestashop template gekopieerd naar deze template toe. het verandert wel de volgorde maar ik mis het middelste blok, juist waar de korte informatie komt te staan. Wie weet hoe ik deze tevoorschijn kan halen ? Zie bijlage Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redzor Posted August 11, 2011 Author Share Posted August 11, 2011 Hallo, Ik heb eens met firebug gekeken op de demo pagina van prestashop zelf. en ik kom erachter dat ik in mijn gedeelte de volgende code mis <P class="product_desc"> hoe kan ik deze er tussen voegen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redzor Posted August 11, 2011 Author Share Posted August 11, 2011 Hallo, Ik heb de oplossing gevonden, zat zo in de .css bestanden te neuzen dat ik de .tpl bestanden vergat haha.. Om de volgorde te veranderen moet je het volgende bestand aanpassen themes/yourtheme/product-list.tpl Nu heb ik in het midden weer tekst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts