Jonny79 Posted August 8, 2011 Share Posted August 8, 2011 Hej, När jag ska godkänna en order så går orderna igenom, jag får ett mail på beställningen som gjorts i min inkorg, MEN jag blir skickad till en vit sida och får ett felmeddelande "503 Service Unavailable" efter jag tryck på knappen "godkänn order". Kan någon hjälpa mig med att få bort "503 Service Unavailable" Samma sak händer när jag genererar ett nytt lösenord via en kunds konto, så dyker den sidan upp? Jag behöver hjälp så fort som möjligt, Vad kan de här bero på? jag har prestashop version 1.4.4.0. satt på display errors och fick följande meddelande: Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Unknown MySQL server host '(mindatabas)'(1) in /storage/content/17/xxxxxx/xxxxxxxx.se/public_html/classes/MySQL.php on line 34 Link to database cannot be established. PS. mindatabas och alla x:en har jag bytt ut från den riktiga informationen. Mvh Jonny Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Om databasen inte kan ansluta lite "då å då" så ska du nog kontakta webbhotellet och höra vad det beror på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny79 Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 Hej, Jo har snackat med webbhotellet. Dom kunde inte hitta problemet. Misstänker att de kan vara mitt tema som inte var kompatibelt med version 1.4.4.0 av prestashop. Fick gå tillbaka till 1.4.1.0. Mvh Jonny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts