NickKK Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Hej folkens, Med mine 6-7 dage i Prestashop-bagagen, er jeg nået til et punkt, hvor jeg bare ikke fatter en bjælde: jeg vil gerne have flere blokke synlige i højre og vensstre kolonne (i standard-temaet), men hvordan tilføjer jeg dem? Jeg er ved at blive desperat! På forhånd tak for enhver hjælp. /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Du kan se en engelsk guide i Wiki'en Og her er en video Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted August 7, 2011 Author Share Posted August 7, 2011 Okay, den video var så liiige en snært for simpel. Altså, det er jo ikke rækkefølgen der er noget problem at ændre, men hvor dan jeg TILFØJER en ny blok i en kolonne. Jeg vil gerne tilføje f.eks. et par specielle produkter, lidt ligesom dem der vises ved hjælp af Featured Products - som jeg har inde i midten. Kan man ikke det, uden at skulle til at programmere? PS: Tak for input :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Har du også læst Wiki'en? Her skal du kigge af afsnittet Transplanting a module. Mht. at flytte f.eks. Featured products - det kan du ikke, der er nogle af modulerne, der kun kan sidde et sted (ellers skal det kodes) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted August 7, 2011 Author Share Posted August 7, 2011 Nå, jeg må vist bare lade det ligge for nuværende... Tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Hvad har du specifikt spørgsmål til, siden du må lade det ligge. Jeg kan ikke forklare det meget bedre, end det er gjort i wiki'en (udover, at den jo er på engelsk). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts