iHateya Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Hvordan får jeg nogle af mine produkter til at være fremhævede, så de bliver vist på forsiden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Hmm.. ja det eneste jeg ved er at man kan vælge hvormange. men ved ikke lige om man kan bestemme hvilke.. sååå hænger lige med på den her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrewShopEurope Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Hej,I skal vælge at produktet skal ligge i katagorien "home", så vil den vise produktet på forside, ligger i flere produkter i katagorien "home" end i har valgt skal vises, så skifter den rundt på produkterne men lidt efter behag.Håber det hjalp jer:)DBH Martin, CrewShop.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 tak for det. en lidt ehh rodet måde at gøre det på men hey hvis det virker Link to comment Share on other sites More sharing options...
iHateya Posted February 9, 2009 Author Share Posted February 9, 2009 Tak for svaret, så er det jo også smart, at produkterne kan lægges i flere end én kategori. Men hvor er det man kan styre hvor mange der skal være fremhævet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrewShopEurope Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Under "moduler" og det modul der hedder fremhævede produkter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmy R J Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Okay CrewShopEurope. Takker endnu en gang for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iHateya Posted February 16, 2009 Author Share Posted February 16, 2009 Mange tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Jeg har opsat størrelsen på mine billeder i Fremhævede produkter til 97x129 px. Men de vises som en kvadrat. Ved højreklik + Egenskaber på billeder står der: 97px × 129px (skaleret til 129px × 129px). Hvorfor det? Og hvordan ændres det?Vh Torben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts