Bjornher Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 Jag lägger in bilder som är ganska små och bakgrunden blir svart runt bilderna, hur kan jag ändra dtta till vitt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunfire Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Jag har samma problem, någon som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macondax Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Jag lägger in bilder som är ganska små och bakgrunden blir svart runt bilderna, hur kan jag ändra dtta till vitt? Vad är det för filformat på bilderna?PNG-bilder har ibland en förmåga att få en svart bakgrund, beroende på webbläsare. (Detta gäller ifall PNG-bilderna är transparanta) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunfire Posted September 20, 2009 Share Posted September 20, 2009 Jag kör jpg-bilder. Allt fungerade perfekt i början men nu får alla bilder svart kant. Har provat med den fixen som ligger i den engelska delen av forumen och återskapat bilderna men då fick alla bilder svart kant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Samma här, funkade ett tag men nu blir det svart bakgrund.Finns det någon som har en lösning?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted October 7, 2009 Share Posted October 7, 2009 Jag hittade en uppdaterad fil på den engelska delen av forumet så nu funkar allt igen. http://www.prestashop.com/forums/viewthread/13418/general_discussion/problem_with_picture_background Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunfire Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Funkar fint för mig med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts