robincox Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 En kund till mig har en annons i en tidning där läsaren blir erbjuden rabatt. Rabatten ska ges då läsaren går in på min kunds webbshop och skriver in en kod som är angiven i tidningen med annonsen. Jag har gjort följande: - Skapat en ny kupong - Valt kod till kupongen - Valt att kupongen ska gälla för alla besökare i webbshoppen Nu till mitt problem. Koden för kupongen visas för alla med ett konto i webbshopen. Hur gör jag för att koden ska vara hemlig för alla, så att bara de som har tidningen med annonsen ska kunna veta vad det är för kod till kupongen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregzkij Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 En kund till mig har en annons i en tidning där läsaren blir erbjuden rabatt. Rabatten ska ges då läsaren går in på min kunds webbshop och skriver in en kod som är angiven i tidningen med annonsen. Jag har gjort följande: - Skapat en ny kupong - Valt kod till kupongen - Valt att kupongen ska gälla för alla besökare i webbshoppen Nu till mitt problem. Koden för kupongen visas för alla med ett konto i webbshopen. Hur gör jag för att koden ska vara hemlig för alla, så att bara de som har tidningen med annonsen ska kunna veta vad det är för kod till kupongen? 1.4.x Betalmetod -> Rabattkuponger -> Redigera din rabattkod. Visa rabatten i kassan skall vara inaktiverad, annars visas koden för alla i kassan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts