smenster Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Beste lezer,Onlangs heb ik catsinsilver.com gelanceerd voor een klant van mij. Het is nog niet helemaal af maar toch ben ik benieuwd naar jullie reacties en opbouwende kritiek.Alvast bedankt,Sacha Menster Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 Mooie rustige layout!Misschien iets meer kleur in brengen omdat het niet echt aanspreekt maar op zich goed.Kijk eens naar de teksten in bv. Our terms and conditions of use en dan vergelijken met de Nederlandse, verschillende lettertypes.Verder voldoet je shop niet aan de wet Koop op afstand, kijk eens bij voorbeelden van de Algemene Voorwaarden, Privacy etc. op safe2shop.nlOmdat je huist in Nederland moet je aan die wet voldoen.Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
smenster Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 Bedankt voor je opmerkingen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy H Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Aanmelden als aspirant lid bij de Thuiswinkel.org kan ik je ook aanbevelen. Krijg je een controle of je aan alle wettelijke eisen voldoet.Lidmaatschap is zeker de eerste twee jaar minimaal.verder leuk design! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2thepoint Posted May 21, 2009 Share Posted May 21, 2009 Mooie bewerkt , ik ben bezig aan onze marktwinkel een idee en project van mijn partner , we gebruiken nu een interspire maar door verhuis omdat onze de firma waar we de servers huurde de boeken moest dicht doen , ik zit met het probleem dat de klanten wel wel de voorwaarden kunnen aanvinken voor akkoord maar doordat ik een nieuwe pagina heb gemaakt worden de voorwaarden niet getonnd bij het klikken op lezen, hoe kan ik die link herstellen of da pagina nummer veranderen van de cms ?mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts