darasmus Posted July 28, 2011 Share Posted July 28, 2011 Hey PS mennesker.. Jeg er i fuld gang med at oprette en PS hjemmeside hvor kunderne skal betale med "Levering ved betaling" (COD)... Mit problem: Når jeg gennemføre en betaling og klikker "bekræfter min ordre" på min beta version, efter jeg har valgt betalings metode, så sendes jeg til order-comfirmation siden - og den er helt blank, som ses i det vedhæftede screenshot.. Det er det samme uanset hvilket betalings metode jeg vælger, hvilket er underligt.. Jeg køre prestashop 1.4.3 håber nogen har svaret.. På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 29, 2011 Share Posted July 29, 2011 Prøv at se, om der kommer nogle fejlmeddelelser, hvis du retter i config/config.inc.php: @ini_set('display_errors', 'on'); /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
darasmus Posted July 29, 2011 Author Share Posted July 29, 2011 Prøv at se, om der kommer nogle fejlmeddelelser, hvis du retter i config/config.inc.php: @ini_set('display_errors', 'on'); /Kjeld Der kommer intet error :S.. Er det muligt at redirecte til en side jeg selv opretter?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts