crawack Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Jeg har PS 1.1 med modulet fra Quickpay installeret.Når kunder fra Norge betaler igennem Quickpay, får de en "Fejl i betaling".Beløbet der trækkes via Quickpay er rigtigt nok uden moms, men beløbet der står under order i phpmyadmin under "total_paid" er incl. moms.Dvs. beløbet er rigtigt nok uden moms når de skal betale, men et eller andet melder et forkert beløb tilbage til prestashop så jeg får fejlen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Det er desværre ikke den eneste fejl, de bruger cart id som ordre id, hvilket er piv irriterende.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crawack Posted February 23, 2010 Author Share Posted February 23, 2010 Jeg har skiftet til Epay istedet for Quickpay, det virker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Virker det også i forhold til ordre nummeret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
crawack Posted February 23, 2010 Author Share Posted February 23, 2010 Det bruger godt nok også card id, men til gengæld har du en boks i admin sektionen hvor du kan se Epays transaktionsnummer og logge direkte på din admin side hos Epay.Evt. mere information på www.epay.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Jeg har skam allerede kigget derind..Hvilket pakke har du? Den helt store? busness eller hvad den nu hedder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
crawack Posted February 23, 2010 Author Share Posted February 23, 2010 Jeg har Pro udgaven med tilkoblet Webpay hvor jeg har mulighed for at modtage kreditkort betalinger hvor kunden er tilstede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Order ID tildeles først, når betalingen er gennemført. Så derfor må man "nøjes" med cart ID som reference i diverse betalingsmoduler./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts