Laurensxl Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 is het mogelijk om i.p.v. featured products! Special products / aanbiedingen op de homepage te plaatsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Als een module/blok?Als je een product niet alleen in zijn eigen categorie zet maar ook aanvinkt dat hij op de "home" moet komen dan staat dat product ook zichtbaar onder Voorkeursproducten op de Home. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAntonides Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Moet u even bij de informatie pagina van het product bij korting iets neerzetten! Hierdoor komt het product automatisch bij de aanbiedingen te staan. Bijv. eerst 5 euro erbij en dan weer 5 euro eraf maar dat is allemaal afhankelijk van wat u zelf wilt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.E. Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 Het werkt!Toppie, dank je wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daan Tol Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Ik heb daar ook nog een vraag over >> het werkt bij mij wel. Alleen ik krijg een groot vraagteken in het vakje van bestellen....volgens mij een foutje. WEet niet goed waar ik dat kan vinden??Kan iemand mij helpen?Alvast Dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Ik heb daar ook nog een vraag over >> het werkt bij mij wel. Alleen ik krijg een groot vraagteken in het vakje van bestellen....volgens mij een foutje. WEet niet goed waar ik dat kan vinden??Kan iemand mij helpen?Alvast Dank! Kun je wel bestellen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucVerstegen Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Komt omdat er geen image is in je image map met de naam onsale_nl.gif. Ik heb het opgelost door de afbeelding toe te voegen (onsale_en.gif gekopieerd en hernoemd naar onsale_nl.gif)Te vinden in: themes/prestashop/img/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daan Tol Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Dank je wel! het heeft geholpen! Super! Snelle reactie...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
parkstad Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 Ja, maar wat als je een tweede aanbieding wilt plaatsen buiten dit blok op de homepage - met tekst en verwijzing naar een produkt uit de categorie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poncirus Posted September 18, 2011 Share Posted September 18, 2011 Ik heb wel een blok 'Aanbiedingen' op mijn site, er zijn aanbiedingen, maar het blok geeft 'Er zijn op dit moment geen aanbiedingen' weer. Hoe krijg ik hier producten onder? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts