chiefen76 Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Jag har problem med min Payson modul.Fungerar klockrent med kortbetalning, men problemet är vid faktura.Jag kör min butik på 1.4.0.17 och har köpt följande modul: http://addons.prestashop.com/en/payments-gateways/165-payson-payment-module.htmlInstallationen och inställningsförfarandet är väldigt enkel och jag har gjort efter alla konstens regler, men ändå så dyker inte Payson Faktura upp som val när det är dags att betala för varorna.Är det någon som haft/har samma problem och som kan hjälpa mig att lösa gåtan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fraolsmae Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Jag hadde samma problem.Så beror nog detta på att ditt konto hos payson inte har fakturabetalning aktiverat, du måste kontakta dem och be dem aktivera det till dig.Har du "faktura avtal"?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chiefen76 Posted July 20, 2011 Author Share Posted July 20, 2011 Japp, det är på plats, men blev klart först idag...ska avvakta tills imorgon och se om det fungerar, annars får jag återkomma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts