davarious Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Ik moet voor mijn boekhoudprogramma een export draaien vanaf mijn webshop back office.Dit gebeurd naar CSV en gaat voor de rest prima.Alleen in de backoffice zie je de netto inkoopprijs en netto verkoopprijs met 6 getallen achter de komma.Hoe kun je er hier 2 getallen achter de komma van maken zoals het komt te staan bij bruto verkoopprijs?Heb overal gezocht naar een oplossing, maar het lijkt erop alsof ik de enige ben die dit veranderd wil hebben?Ik maak gebruik van versie 1.3.7.0PS: Het is niet alleen het laten zien van 2 decimalen, maar zo moet het ook in de database opgeslagen worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
davarious Posted July 19, 2011 Author Share Posted July 19, 2011 Heb het probleem zelf kunnen oplossen door het veld in de database aan te passen.Deze staat standaard op 20,6 en moet dus aangepast worden naar 20,2.Dit heb ik direct voor alle velden aangepast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 Kick, waar zit dit in de huidige 1.6 versie? zelfde probleem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts