Amokkinho Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Zdravím,právě jsem naistaloval PrestaShop 1.4.3. Instalace proběhla v pořádku. Smazal jsem složku Install a přejmenoval admin.Naběhne mi přihlašovací obrazovka. Zadám email i heslo. Pak problikne bílá stránka, jakoby se načítala nová stránka, mezitím mi prohlížeč dává možnost zapamatovat heslo, ale místo načtení administrace mě to vrátí opět na úvodní přihlašovací obrazovku. Žádné chybové hlášky to přitom nevyhodí a cookies jsem už také zkoušel smazat, ale nic nepomáhá. Používám prohlížeč FF (dělá to to samé i na IE) a hosting wedos.Poraďte mi prosím, jsem začátečník. Sice jsem zde pročítal témata, ale odpověď jsem nenašel, tak proto jsem založil toto téma. DěkujiPetr Link to comment Share on other sites More sharing options...
KillDa Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 taky se mi stalo. Prejmenoval jsem znova admin slozku a pak uz to slo ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pstast Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Pokud máte PrestaShop nainstalovaný jako alias nebo na subdoméně, pak je řešení zde:http://kb.wedos.com/a/130/prestashop.html Link to comment Share on other sites More sharing options...