Kristianmh Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Efter at jeg har installeret et nyt layout fra template monster har jeg problemer med den estiske oversættelse. Når jeg går ind under tools translations front office translations så mangler alle oversættelserne simpelt hen.Jeg har konstateret at der er nogle oversættelsesfiler placeret i mappen lang i den pågældende theme mappe.Jeg er lidt forvirret. Kan installation af et theme resultere at oversættelserne bliver overskevet / ignoreret ?Hvad bruges oversættelserne i lang i theme mappen til. Jeg har vedhæftet et eksempel på tysk.Jeg bruger Prestashop 1.4.2 da det pågældende theme ikke understøtter version 1.4.3..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Ja, der skal ligge oversættelsesfiler i lang-kataloget for dit theme. Du kan kopiere dem fra themes/prestashop/lang. Det kan dog være, at dit theme har nogle tekster, der er anderledes. Så må du selv i gang med ordbogen./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristianmh Posted July 18, 2011 Author Share Posted July 18, 2011 Mange tak Kjeld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts