Isabella12 Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Det er muligt jeg bare har en forkert dansk sprogpakke, men jeg blir da vanvittig af: Din Adresser, Din Gavekort, Zip Postal code osv.Findes der en rigtig, rigtig sprogpakke et eller andet sted - eller skal jeg gennemgå hele biksen slavisk for den slags fejl?På forhånd tak.Isabella Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Nu ved jeg ikke, hvor du har hentet din sprogpakke, men de oficielle ligger her: http://www.prestashop.com/en/downloads/#lang_pack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isabella12 Posted July 16, 2011 Author Share Posted July 16, 2011 Tak for det prestafan - det er den jeg har hentet ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Hvor ser du de forkerte oversættelser (FO, BO, bestemte moduler?) - og hvilken version? Jeg har hjulpet Kjeld med oversættelse af BO til 1.4, og der skulle da ikke gerne være sådan nogle sprogblomster, som du giver eksempler på :-(Omvendt sker der rigtig mange opdateringer for tiden, så alt er ikke oversat, da meget hele tiden skal oversættes igen, når der opdateres - jeg har lovet at hjælpe igen, men har ikke haft tid:-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isabella12 Posted July 16, 2011 Author Share Posted July 16, 2011 Jamen det er muligt at jeg gør et eller andet galt så jeg ikke har den rigtige....Men disse er fundet allerede i folder nr 2 fra oven Adresses i FO... Tør slet ikke kigge resten igennem ,blir helt træt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Jeg kan da godt melde mig lidt på banen her. Har hentet samme sprogpakke, og der mangler oversættelser af mange boks overskrifter, og ledetekster.Har ikke haft så meget tid til at kikke på det, da det ikke haster med at få shoppen op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Hvilken version af PrestaShop handler det om? Jeg har arbejdet en del på 1.4.3.0, så status nu er som på billedet./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isabella12 Posted July 18, 2011 Author Share Posted July 18, 2011 Hej KjeldDet drejer sig om 1.4.2.5 men jeg vil gerne præcisere at det absolut er muligt at det er mig der gør et eller andet forkert i sprogpakkeinstalleringen. Jeg er rigtig overordentlig tilfreds med dine Tab-oversættelser så jeg ville jo rigtig gerne ha at resten af biksen fulgte med Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Det er ikke de rigtige oversættelser, du har fat i. Er det ikke, fordi du kører med et andet theme? I så fald skal du kopiere themes/prestashop/lang/da.php til lang-kataloget for dit eget theme./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isabella12 Posted July 18, 2011 Author Share Posted July 18, 2011 Åh, det er det da helt sikkert så. Vidste ikke at oversættelserne var themebetinget. OK. Prøver dit forslag og ser hvad der sker. Tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isabella12 Posted July 18, 2011 Author Share Posted July 18, 2011 Smukt - det virkede! Men - shoppen er ikke oversat, ved du om det er noget jeg selv skal gøre eller om der er en anden lille dims jeg mangler? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Hvilken version af PrestaShop handler det om? Jeg har arbejdet en del på 1.4.3.0, så status nu er som på billedet./Kjeld OK, det forklarer jo hvorfor jeg mangler oversættættelser.Bruger 1.4.3.0. Er utrolig glad for dit arbejde, og venter gerne, da siden som nævnt ikke skal op lige med de samme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Isabella12: Er alt på engelsk? Har du et link?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts