MTrabjerg Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Hej!Jeg døjer med at definere en fast fragtpris i forskellige lande.Fragtprisen bliver regnet ud, på baggrund af den valutakurs der er sat. Er det ikke muligt, blot at sige. DK = 59kr, SE = 69 SEK, NO = 59 NOK, FI = €7Mange tak-M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Du kan vist gøre det, hvis du vælger fragt efter pris. Du kan lave 3 forsendelsesmåder (Carriers) med hver deres zone og pris - så bør det virke. Du skal så nok lave fragtprisen minus valutakursen, da den vist stadig vil regne dette ud..Det er mit bedste bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
MTrabjerg Posted July 18, 2011 Author Share Posted July 18, 2011 Nondo -> Tak for svaret. Jeg kan slet ikke få lov at definere mere end en pris. Hvis jeg laver zoner og price ranges, så er resultatet det samme. Jeg kan ikke få forskellige priser til at blive aktive ud fra valgte sprog.-M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Lav en fragt mand for hver land, det gør vi, det virker fint. Fragtmanden tilknyttes så zonen som er i det land han skal leverer. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Lav en fragt mand for hver land, det gør vi, det virker fint. Fragtmanden tilknyttes så zonen som er i det land han skal leverer. Okay, ny feature i dette fjendtlige nye forum - man kan "vote" et indlæg op - så det gjorde jeg lige:-) Det som Timpet skriver, bruger jeg også i min shop:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts