humani Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Hej folksBruger version 1.3.1Jeg vil gerne har billedet under Underkategorier større.Jeg har prøvet at pille ved:Bagkontor >> Preferences >> Imagemen jeg rammer ikke de billederne i underkategorier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Når du har ændret størrelserne så skal du regenere alle billederne ned i bunden af den side du selv snakker om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted July 13, 2011 Author Share Posted July 13, 2011 1000 tak.! nu funger det!Når man skrifter størrelse på underkategorier, når påvirker det også Nye Varer.Men hvis du skal redigere underK. uden at man påvirker Nye Varer, så skal du lave størrelsen om under normal og tryg og find normal under, kategorier --> normal, så vil begge steder blive påvirket. Man skal så går op til normal og strifte normal tilbage til den størrelse som var din standart og tryg gem, Så skulle det virke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts