Kristianmh Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 HejsaJeg har en underlig fejl: hvis jeg vælger den normale 5 trins checkout er der ingen problemerMen hvis jeg vælger one page check-out så er det ikke muligt at vælge betalingsmetode.Siden er her: www.tallinnblog.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Hvem har du som betalingsgateway? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristianmh Posted July 11, 2011 Author Share Posted July 11, 2011 Jeg har valgt "bank wire" og paypal. Jeg har ikke konfigureret paypal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristianmh Posted July 11, 2011 Author Share Posted July 11, 2011 Hvis jeg vælger "5 step check out" så er der ingen problemer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristianmh Posted July 11, 2011 Author Share Posted July 11, 2011 Ændrede til prestashop standard layout. Nu er det muligt at vælge betalingsmetode i one page check out.Der er således en fejl i det layout jeg har købt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts