cassim Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Nogle der har en quickpay modul til 1.4.3 som virker ? Min opretter ikke ordre men hæver pengene og giver en Callback error Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Har du spurgt Quickpay? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted July 11, 2011 Author Share Posted July 11, 2011 Har du spurgt Quickpay? Har fået Timpet til at hjælpe..Mr. Quickpay svare ikke. Har sendt både mail og support via backend og ingen svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Har du spurgt Quickpay? Har fået Timpet til at hjælpe..Mr. Quickpay svare ikke. Har sendt både mail og support via backend og ingen svar. Det er da for dårligt - godt Tim kunne hjælpe dig så:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Martin, bruger du Meebox? Jeg er begyndt (af og til) at få fejl 500. Meebox opdaterede deres servere i starten af måneden, og jeg har en mistanke om, at det er efter dette problemerne opstår./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Martin, bruger du Meebox? Jeg er begyndt (af og til) at få fejl 500. Meebox opdaterede deres servere i starten af måneden, og jeg har en mistanke om, at det er efter dette problemerne opstår./Kjeld Hej KjeldJeg begyndte også at få rigtig mange fejl 500 i BO. Meebox har ændret på nogle settings, så nu får jeg dem ikke mere (det var samme ændringer, der i en uge betød, at jeg ikke kunne for OPC til at virke) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 OK. Så skal jeg nok også bede dem om at fikse det for mit setup./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts