Tue Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Hey,Når kunderne holder musen over en bestem kategori, så vises der automatisk en beskrivelses tekst for kategorien. Den vil jeg gerne have fjernet, da den kun indeholder rent volapyk! (Har enablet html og lagt et billede der) Se vedhæftede billede eller www.fitdeck.dk(v. 1.3.1.1) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Du skal ind i modules/blockcategory/ mappen og så kigge i tpl filerne, jeg kan ikke huske hvilken en af dem det er. Men jeg har selv rettet det på vores side så der ikke kommer en håbløs lang tekst frem Når du finder det kan du jo lige dele det med de andre der måtte ønske at vide det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tue Posted July 14, 2011 Author Share Posted July 14, 2011 Hej Timpet - og tak for hjælpen.Du havde ret. Her er hvordan man gør:Edit filen modules/blockcategories/category-tree-branch.tplFjern følgende kode i linje 2: title="{$node.desc|escape:html:'UTF-8' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts