Carltonn Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Hej allihop, nu har jag öppnat min butik på www.stylos.se/shop jag skulle vara oerhört tacksam om ni som vill kunde komma med lite konstruktiv kritik om vad som behöver förbättras. Svara gärna här eller via mail, [email protected]Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
annalin Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Ser bra ut tycker jag! Tänkte bara på att om man byter språk till engelska så står produkterna fortfarande på svenska. Kulspetspenna typ. Och latintexten hälsar välkommen på engelska men det kanske inte är klart?Annars ser det snyggt och funktionellt ut.mvh anna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 Tack för ditt svar Anna, som det ser ut nu ska shopen endast finnas på de nordiska språken och engelskan således bort. Målet är att den endast ska finnas på svenska och återförsäljare till mig sköter om de andra delarna. Officiellt så är jag inte grossist åt dessa märken förrän den 5:e så detta är ett projekt i sin linda därför är det så viktigt för mig att få in vad andra tycker.Än en gång tack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
annalin Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Hade skrivit ett långt svar men det försvann när jag skulle posta så nu orkar jag inte skriva om. Du får gärna fråga om det är nåt specifikt du vill ha åsikt om.mvh anna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts