VickyK Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 HejDa fragtpriserne er forskellige hvis man sender fra DK til f.eks. Norge/Sverige i forhold til indenrigs fragt, vil jeg høre jer herinde, om der er en måde at løse det på i Prestashop?Det jeg skal bruge er en mulighed for, som kunde, at kunne vælge f.eks. fra en dropdown menu, hvilket land man kommer fra, i det man tjekker ud - så man får den korrekte fragtpris på varen.Lige nu kan svenske og norske kunder jo købe på lige fod med danske, hvilket betyder at de får fragten efter danske takster - og det duer jo ikke!Hvad kan jeg gøre?vh, Vicky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Du opretter blot forsendelsesmåder til Norge og Sverige og og angiver pris for disse. Samme princip som da du satte dine danske priser op - du skal blot huske at aktivere landende også og sige at forsendelsen skal gælde for disse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janw Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Du skal nok lige omkring og oprette begge lande som zoner så du kan håndtere vægt og fragtrater. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts