MTrabjerg Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Hej!Jeg bruger One Page Checkout v1.1.3 på PrestaShop v1.3.7. Jeg har et lille problem med Klarna betalingsmodulet. Jeg kan godt få det til at virke når OPCO modulet er afinstalleret, men så snart det kører, så virker Klarna ikke. Dvs. Klarna kommer ikke frem som betalingsmulighed på One Page Checkout siden.Er der nogen der har oplevet dette? Evt. virker den nyeste version af One Page Checkout?Tak-M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 7, 2011 Share Posted July 7, 2011 Jeg kender ikke Klarna, men mit OPC modul virkede heller ikke med ePay. Hvis du har købt modulet med support, kan du få det rettet gratis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MTrabjerg Posted July 7, 2011 Author Share Posted July 7, 2011 Hej!Tak for det.-M Link to comment Share on other sites More sharing options...
MTrabjerg Posted July 16, 2011 Author Share Posted July 16, 2011 Jeg købte den nyeste OPC. Herefter virkede Klarna.-M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts