Sanna Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Hejsan igen!Har fastnat ännu ännu en gång Har modulen "Visa produkter på förstasidan" installerad. Lyckats ändra höjden å lite annat tack vare tips ang. Firebug. Toppen! Men trots Firebug å en massa letande i homefeatured.tpl och Global.css så hittar jag absolut inte hur jag fixar att visa HELA rubriktexterna för produkterna på första sidan. Max 2 rader visas, om ens det, sen klipps rubriken å en massa ....... visas.Hoppas någon har svar. Samma sak händer i o f s även på respektive kategori, men det är inte lika viktigt. Borde gå att styra upp enbart startsidan?Har fattat att det handlar om H5, men hittar inga inställningar som gör nytta.Kolla bif. bild eller tuffes.se (den som orkar).Hejsan svejsan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Alltså, i koden lär du ju ha title="{$product.name|truncate:32:' något sådant, truncate e ju för att korta av till viss längd, testat å mecka lite med det? ändra till längre osv?mvhjohannes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanna Posted July 7, 2011 Author Share Posted July 7, 2011 Toppen toppen!!!Visste inte vad truncate betydde, men nu vet jag. Fungerade bra. Tack snälla för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts