Allan - Fungadgets.dk Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 HejsaEr der en der kunne lede mig i den rigtige retning, mht. hvordan jeg får "tilgængelighed" teksten tilføjet på min produkt oversigt.I min shop har jeg en tekst der viser leveringstid lige over "tilføj til kurv" (Det er den tekst der normalt heder "tilgængelighed")http://fungadgets.dk/02iphone-4-silocone-covers/317-mat-sort-iphone-4-cover.htmlJeg vil rigtig gerne have det til at stå lige under prisen på min produktoversigts side.http://fungadgets.dk/18-02iphone-4-silocone-coversJeg har prøvet at nuppe koden fra produktsiden og tilføje til oversigts siden. Men det virker bestemt ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted July 7, 2011 Author Share Posted July 7, 2011 Slet ingen der har en ide til løsningen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Gå ind i Backend --> Preferences --> ProductsDer finder du punkt nr. 3 og sætter den til "Ja" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted July 8, 2011 Author Share Posted July 8, 2011 Så får jeg da bare vist hvor mange der er på lager. Det er jo ikke det jeg søger Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Så får jeg da bare vist hvor mange der er på lager. Det er jo ikke det jeg søger Du vil havde den skriver "på Lager når kunderne kigger på dine produkter under kategori visning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted July 8, 2011 Author Share Posted July 8, 2011 Nej det har jeg også styr på hvordan det virker Som jeg skriver i det første indlæg, ønsker jeg "tilgængelighed" teksten vist på vare oversigten.Altså den tekst som du kan se på produkt siden, hvor der står "levering 1-3 dage" Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Ved ikke hvor god du er til koder.Men i din tema mappe finder du product-list.tplI denne fil finder du {if !$priceDisplay}{convertPrice price=$product.price}{else}{convertPrice price=$product.price_tax_exc}{/if} I min står den næsten helt nede i bunden af filen.Nede under denne kode indsætter du følgende. {if ($product.allow_oosp OR $product.quantity > 0)} {l s='HER KAN STÅ BAREN ER PÅ LAGER'}{else} {l s='HER KAN DU SKRIVE VAREN IKKE ER PÅ LAGER'} {/if} Trylle Trylle .. Håber det var hvad du havde brug for. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted July 8, 2011 Author Share Posted July 8, 2011 Det var lige det jeg havde brug for Men det virker desværre ikke 100% på min side. Den viser den øverste tekst på alle produkter. Også dem der ikke er på lager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Det var lige det jeg havde brug for Men det virker desværre ikke 100% på min side. Den viser den øverste tekst på alle produkter. Også dem der ikke er på lager. Kan du ikke lige linke mig til et produkt der ikke er på lager og et der er. {if ($product.allow_oosp OR $product.quantity > 0)}{l s='Available'}{else}{l s='Out of stock'}{/if} Sådan ser den rigtige kode ud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted July 8, 2011 Author Share Posted July 8, 2011 Den kode står der også, men den benytter jeg ikke, da jeg hellere vil have leveringstiden til at stå.Ikke på lager: http://fungadgets.dk/02iphone-4-silocone-covers/38-klart-cover-til-iphone-4.htmlPå lager: http://fungadgets.dk/02iphone-4-silocone-covers/318-lilla-silicone-cover-til-iphone-4.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted July 8, 2011 Author Share Posted July 8, 2011 Lige en ting mere. Den "originale" kode virker faktisk heller ikke. Den viser "på lager" for alle vare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Jeg vender tilbage. Og tror jeg har fundet en løsning på hvordan det kan gøres. dog skal jeg lige havde trylledet noget frem og tilbage, da jeg med mine kode egenskaber ikke lige er helt i top af PHP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted July 8, 2011 Author Share Posted July 8, 2011 Jeg takker og bukker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allan - Fungadgets.dk Posted July 8, 2011 Author Share Posted July 8, 2011 Så fik jeg det løst Koden skal være: {if ( $product.quantity > 0)} {l s='HER KAN STÅ BAREN ER PÅ LAGER'}{else} {l s='HER KAN DU SKRIVE VAREN IKKE ER PÅ LAGER'} {/if} Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts