Svanga Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 Nu er jeg så godt som færdig med min shop. Jeg søgte på Google efter den for sjov. Det skete der ikke noget ved. Hvordan gør jeg den kendt på Google. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 Du kan starte med at sikre dig, at du har SEO-venlige (brugervenlige URLs) slået til i BO - Indstillinger - Brugervenlig URL. Der skal genereres en .htaccess fil - dette gør du under BO, Generators, Generer htaccess fil. Dernæst kan du google SEO, og så har du godnatlæsning til de næste mange aftener om søgemaskineoptimering - det er et kæmpe arbejde at komme til at rankere højt på Google. Kig også på Google Webmaster tools.Jeg har haft shop i to år og er stadig ikke tilfreds, selv om jeg har brugt rigtig meget krudt på at komme til at rankere højere. Det er en konstant proces, så det er bare med at komme i gang - jo før jo bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svanga Posted July 4, 2011 Author Share Posted July 4, 2011 Tak for hjælpen.Det vil jeg så kaste mig ud i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts