humani Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 HejJeg sidder men en meget mystisk fejl som jeg ikke kan regne ud hvordan det er endt sån, jeg har prøvet at overskrive nogle filer og intet skete.1.Ind under BO --> Bagkontor --> Orders --> hvis order og der hvor felten send eller anuller m.m boxen i toppen er væk.2.Ind under Bo --> Bagkontor >> Orders >> Statuses. Så er alt tekst væk3.hvis kunden går ind i sit profil og vil har en PDF fil "ORDREOVERSIGT" så mangler der symbolerHvad kan det skyldes og nogen råd til hvad man kan gør ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Fantastisk titel - Joke :-(Skriv dog hvad problemet er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted June 30, 2011 Author Share Posted June 30, 2011 Fantastisk titel - Joke :-(Skriv dog hvad problemet er. Hej PerthoDet skrev jeg nr. 1, 2 og 3 Jeg kan godt prøve og skrive det igen m8.Det første billede af status. Der hvor der er tekst normalt. De er væk.Billede 2, som jeg har sat op. Du ved der, hvor man kan trykke for shipping af varen/produktet, så kunden modtager en mail. De forskellig muligheder, de er også væk.Billede 3, Der hvor kunden kan finde PDF filen, PDF icon`en er også væk samt teksten "Shipped PDF detaljer" Håber jeg kunne forklar det på en anden måde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Mit bud ville være, at du indlæser backup af de filer, du har rettet i denne tråd: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/115273/dansk/lst_beblb_ekskl_dot__moms Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted June 30, 2011 Author Share Posted June 30, 2011 Kort.Min shop 1, som jeg fixede PDF filen. Den virker som den skal.Så hoppede jeg ind til den anden web shop og gjorde det sammen.PDF`en virker nu men..Webshop 1 virker som den skal og web shop 2 er enlig en kopi af shop 1.Jeg har prøvet.1. Overskrevet PDF filen med den org. fil = intet 2. Prøvet at overskrive admin filerne fra shop 1 til til shop 2 = intet3. Har prøvet at bruge en gammel backup fra shop 2 af admin filerne og overskrivet filerne over = intetMen ikke jeg har prøvet andet.kan det være en konflikt i databasen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Der er jo gået noget galt i databasen. Har du brugt mit tabtranslate-modul? Og hvilken version af PrestaShop kører du (a.b.c.d)?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted June 30, 2011 Author Share Posted June 30, 2011 hov... Rettelse...ja jeg har brugt dem på begge. men en sikkerhedskyld. så prøver jeg på den anden web shop igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Jeg har vedhæftet data til de 2 tabeller, der bruges til ordrestatusser. Du kan indlæse dem via phpMyAdmin. Det forudsættes, at dine tabeller starter med "ps_"./Kjeld order_states.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted June 30, 2011 Author Share Posted June 30, 2011 intet Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Nej, de var gzipped og så blev attachmentet ignoreret. De er der nu, bare zipped./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted June 30, 2011 Author Share Posted June 30, 2011 Super m8 tak. Jeg er lige gang med at overskrive filerne fra en ny 1.3.1 og ser hvad der sker og så vil jeg prøve med din modul. Jeg vender tilbage når jeg har noget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted June 30, 2011 Author Share Posted June 30, 2011 Skal man ikke bare hoppe ind på ens phpmyadmin og om skrive din fil til ps_order_states.sql og upload den i sin database ? Hvis ja, så siger den:FejlSQL-forespørgsel:---- Dumping data for table `ps_order_state`--INSERT INTO `ps_order_state` ( `id_order_state` , `invoice` , `send_email` , `color` , `unremovable` , `hidden` , `logable` , `delivery` ) VALUES ( 1, 0, 1, 'lightblue', 1, 0, 0, 0 ) , ( 2, 1, 1, '#DDEEFF', 1, 0, 1, 0 ) , ( 3, 1, 1, '#FFDD99', 1, 0, 1, 1 ) , ( 4, 1, 1, '#EEDDFF', 1, 0, 1, 1 ) , ( 5, 1, 0, '#DDFFAA', 1, 0, 1, 1 ) , ( 6, 0, 1, '#DADADA', 1, 0, 0, 0 ) , ( 7, 1, 1, '#FFFFBB', 1, 0, 0, 0 ) , ( 8, 0, 1, '#FFDFDF', 1, 0, 0, 0 ) , ( 9, 1, 1, '#FFD3D3', 1, 0, 0, 0 ) , ( 10, 0, 1, 'lightblue', 1, 0, 0, 0 ) , ( 11, 0, 0, 'lightblue', 1, 0, 0, 0 ) ;MySQL returnerede: #1062 - Duplicate entry '1' for key 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Du skal først lige slette indholdet af tabellerne. Det kan du gøre fra tabeloversigten i phpMyAdmin ("empty"). Det er det samme som at køre:TRUNCATE `ps_order_state`;TRUNCATE `ps_order_state_lang`;/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted July 1, 2011 Author Share Posted July 1, 2011 Jeg ved ikke om jeg har forstod det rigtigt.Skal jeg slette ALT indhold PS_ filerne tilføje den order_states?Hvis jeg gør det, så går siden ned og den siger: Bad SubDomain SQL query! Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted July 1, 2011 Author Share Posted July 1, 2011 Rettelse:1. Man sletter sin SQL og uploader order_status (zip filen)2. Man kan se på følende filer. ps_order_state`;ps_order_state_lang`;se at der er kommer tekst ind osv.Gem de de to filer fra nr.2 af og 3. Slet hele SQL`en igen og4. upload din gamle Sql og slet de nr.2 filer og 5. uplade de to nye filer du har dannet fra zip filen "nr. 2"6. så virker det!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts