Guest Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 PS 1.4.3 reklamerer med One Page Checkout. Det blev jeg lidt sur over, for jeg har jo betalt for den.Nu har jeg installeret PS 1.4.3 på en testside, og kan sgu ikke finde den.HVIS den er med, kunne jeg godt tænke mig at se, hvordan den fungerer.Checkout ligner den fra PS 1.3.x.x.Er det mig der er blind, eller har de pillet den af igen, uden at opdatere features på deres side? Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted June 30, 2011 Share Posted June 30, 2011 Jeg ved ikke om det kan hjælpe. men prøv og tjek siden her.http://www.prestashop.com/en/prestashop_1_4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Hmmm. Så var jeg jo blind :-) Tak for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
humani Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 self. er du ikke det blind. Np.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts