Carltonn Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Hej allihop, med tanke på all hjälp jag fått tidigare tänkte jag prova igen. Jag har laddat ner PF modulen från Prestaworks, hur ändrar jag texten i det som visas för kunden?Jag vill även ha så att kunden kan välja att betala via faktura, finns det någon modul till detta?`Jag skulle till sist vilja ta bort den bilden som kommer upp när man först kommer till butiken men jag kan inte hitta vart detta är? Snälla kan nån hjälpa mig?Carltonn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Texten ändrar du i Tools->Translations. Där väljer du Modules translations.Här finns en tråd som handlar om faktura: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/10898/svenska/ta_betalt_via_fakturaAntar att du menar Modules->Framsideeditor. Om du klickar Configure där så kan du ändra bilden som visas på förstasidan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted January 30, 2009 Author Share Posted January 30, 2009 Hej, Tack så mycket, jag hittade translate nu och håller på att fixa det. Tack gode Gud för detta forum!Nu är allt fixat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts