renny Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Jeg har prestashop v. 1.4.3 og paypal ver. 2.4jeg har oprettet kunder med dansk adresse og med svensk adresse, når en svensk kunde vil betale, er alt ok, men når en dansk kunde vil betale, kommer der en fejl.jeg har brugt sprogkode: da-dk iso kode davalutakode dkk på svensk har jeg sprogkode sv-seiso kode svvalutakode sek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 ISO koder skal angives med tal - se skærmdump. Du kan se en liste over koderne her: http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_4217 Link to comment Share on other sites More sharing options...
renny Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Jeg har også nummer ISO til 208 i danske kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 29, 2011 Share Posted June 29, 2011 Så melder jeg pas, da jeg ikke bruger Paypal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts