janw Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Hej,Bruger PS 1.4.1.0 og epay, hvor der ved handel i valuta (standart sat til DKK) registreres det korrekte beløb i butikken, både hva. i kasse og i orders modulet, men under behandlingen ifb.m. epay ændres beløbet med en faktor der svarer til valutakursen.Se vedlagte.Det samme sker i en PS 1.4.3.0 installation.epay ver. 3.9Har andre oplevet dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 du har ikke vedhæftet noget Link to comment Share on other sites More sharing options...
janw Posted June 27, 2011 Author Share Posted June 27, 2011 Jeg prøvede at vedhæfte som jpeg, men det ville den ikke, irriterende, jeg prøver igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janw Posted June 27, 2011 Author Share Posted June 27, 2011 Jeg prøver at vedhæfte og uploade igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janw Posted June 27, 2011 Author Share Posted June 27, 2011 igen, igen epay.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Det ser udtil at din valuta er sat forkert op. Det er sikkert standarden der er forkert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janw Posted June 27, 2011 Author Share Posted June 27, 2011 så skulle den være det, beklager meget. epay.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
janw Posted June 27, 2011 Author Share Posted June 27, 2011 Hej Timpet,Desværre nej, jeg har prøvet at skifte valuta og så bliver det bare DKK der bliver ganget med f.eks. € kursen.Jeg er begyndt at tro at fejlen ligger i den oversættelse der sendes til epay modulet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 27, 2011 Share Posted June 27, 2011 Jeg tror fejlen er den valuta der bliver sendt til epay Link to comment Share on other sites More sharing options...
janw Posted June 27, 2011 Author Share Posted June 27, 2011 Hej Timpet,Det virker bare besynderligt at reduktionen eller forøgelsen passer med den pågældende valuta kurs registreret i systemet. En tanke slår mig om der opstår en fejl i selve lande eller valutakoden der er registreret i PS og at der derved opstår en "forveksling".Jeg forstår mig desværre ikke nok på det, håber der er nogle der har prøvet det samme og løst det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 Så vidt jeg husker fra opsætningen angiver man selv valuta og iso kode? Hvad har du der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
janw Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Prestafan1234,Du får lige en vedhæftet oversigt.Betegnelserne skulle være rigtige. jun 28, 2011 13_18_14.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Prestafan1234,Du får lige en vedhæftet oversigt.Betegnelserne skulle være rigtige. Det ser rigtigt nok ud. Hvad har du som standard sprog i shoppen - og har du et link så man kan se shoppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
janw Posted July 3, 2011 Author Share Posted July 3, 2011 Hej,Tak for feed back, problemet er løst.Efter lidt betænkningstid fik jeg en 4.0beta fra epay, så var problemet løst.I forhold til min shop må der ligge et problem i både 3.8 og 3.9 modulet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts