RainbowSoftware Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Jeg kan lige pludselig ikke opdatere diverse tekster og andet via tekst editoren i Presta Shop. Jeg har ikke ændret noget som helst nogen steder. Jeg har checket, at der er de nødvendige skrivetilladelser (777). Hvad kan der være galt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Hvilken version og hvad får du af fejl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RainbowSoftware Posted June 26, 2011 Author Share Posted June 26, 2011 Version 1.3.1.1. Alt afhængig af, hvad jeg opdaterer, så får jeg fejlen: "Siden findes ikke" eller når jeg vare f.ekis. ændrer en tekst på forsiden, så får jeg at vide, at siden er opdateret, men teksten er ændret tilbage til før jeg ændrede den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 26, 2011 Share Posted June 26, 2011 Langsom webhotel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RainbowSoftware Posted June 27, 2011 Author Share Posted June 27, 2011 Nej, det er en performance server hos One og ikke den de normale standard.Og det har fungeret nu i mere end 1 år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RainbowSoftware Posted June 28, 2011 Author Share Posted June 28, 2011 Jeg har fundet ud af, at problemet skyldes, at jeg anvendte en PC med IE 9 og den kan åbenbart ikke bruges til dette formål. Det fungere helt perfekt i den gamle IE 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts