PeerHolm Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Er der nogen der ved hvordan man får link på PS til at åbne i nyt vindue? Jeg er ikke så glad for at besøgende kommer væk fra min shop når de først er gået i "fælden" ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Der hvor du har sat et ekternt link ind skal du tilføje target="_blank" så det bliver Hvis det er det link du har til youtube i venstre side så ville jeg også tilføje rel="nofollow", på den måde holder du din google værdi på dine egne sider i stedet for at hælde noget af den over til youtube Samlet skal linket se sådan ud Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted June 25, 2011 Author Share Posted June 25, 2011 Det er blandt andet det link du omtaler, men også andre på link siden. Måske et dumt spørgsmål, men jeg er ikke så skarp med html koder, så hvor finder jeg disse koder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Du må have indsat billedet et eller andet sted Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts